Laděný výfuk
Většina z vás asi očekává, že jsem vyměnil sériový výfuk za laděnou rouru s hlubokým dunivým rachotem a očekává zde spoustu pozitivních zkušeností a první místa z tuning soutěží za nejlepší zvuk..…bohužel, vás musím hned na začátku zklamat, opak je pravdou. Ale postupně.
Když jsem si odvážel auto domů, už na něm byl z německa namontovaný sportovní výfuk od značky Laityng. Při zkušebním nahození motoru neměl výfuk ani moc prostoru se projevit, takže se mi ten hlubší volnoběh celkem zamlouval, pravda, při najíždění na vůz to trochu zachraptělo, ale v tu dobu jsem byl z auta nadšený, takže se mi to celkem i líbilo. Problém nastal ve chvíli, kdy jsem si jel pro opravené auto a musel jsem ho převézt z Příbrami domů, což bylo asi 230km. Okresky paráda, zvuk pěknej a stále jsem byl z auta jako celku nadšený, takže nějaký hrubší zvuk mi tak ani nevadil. Vše však skončilo při nájezdu na dálnici, a vzhledem k tomu, že Roverek má spíše kratší převodovku, při dálničních rychlostech je ručka otáčkoměru poměrně vysoko, tudíž i hluk je těmto otáčkám rovný. Na dálnici se s takovýmto výfukem prostě jezdit nedá, a protože s autem jezdím i dál, než jenom do práce a zpátky, rozhodnul jsem se ho sundat a místo něho namontovat sériový tlumič – poslední díl výfuku. Když jsem měl slabou chvilku, vždy mi na druhou stranu bylo líto té krásné chromové koncovky, která přesně seděla ve výřezu v nárazníku. Nicméně už jsem dál nechtěl jezdit s tím kraválem za zadkem, vždycky jsem měl rád tichá, komfortní a luxusní auta, čemuž tento výfuk rozhodně neodpovídal.
Náhledy fotografií ze složky Laděný výfuk